نحوه ارسال
تمامی سفارشات از شهر اصفهان ارسال میشوند.
سفارشات در شهر اصفهان توسط پیک موتوری ارسال میشوند.
سفارشات سایز استان ها توسط شرکت پست (پیشتاز) ارسال میشوند سایر روش های ارسال (تیپاکس و اتوبوس) فقط با هماهنگی تلفنی و با هزینه و مسئولیت فرستنده انجام میشوند.
سفارشات بالای 800 تومان رایگان و کمتر از این مقدار شامل 30 تومان هزینه ارسال میباشند
زمان ارسال سفارشات یک روز بس از ثبت سفارش شما میباشد.
تأخیر و مشکلات احتمالی در ارسال:
چنانچه تحویل بسته به شرکت حمل و نقل از سمت ما به موقع انجام شده باشد ولی در موارد بسیار نادر مرسوله بیش از مدت تعهد شرکت حمل و نقل در مسیر باشد، جای هیچ گونه اعتراض و شکایتی به مجموعه ی ما وجود نخواهد داشت و کلیه مسئولیت های تحویل به موقع، پاسخگویی به علت تأخیر، پیگیری موقعیت و… در مورد مرسوله صرفاً به عهده ی شرکت حمل و نقل می باشد. حدود زمانی که در حین خرید و انتخاب روش ارسال اعلام می شود زمان قطعی نیست و صرفاً زمانی است که شرکت حمل و نقل تعهد کرده است، بنابراین عدم انجام صحیح تعهدات شرکت حمل و نقل ارتباطی با مسئولیت پذیر نبودن مجموعه ی ما ندارد. بهتر است کلیه ی پیگیری ها و شکایات توسط خود مشتری و از طریق کد رهگیری مرسوله انجام می گیرد ولی در این موارد بسیار نادر تمام تلاش خود را خواهیم کرد که تا مشخص شدن سرنوشت مرسوله پشتیبان و همراه مشتری باشیم. ایران بکینیو مسئولیت هرگونه قصور در انجام وظایف و تعهدات شرکت حمل و نقل را عهده دار نیست و تا زمان اعلام پاسخ قطعی و نهایی در مورد بسته های در راه یا مفقود شده امکان ارسال مجدد مرسوله، عودت وجه یا جبران خسارت وجود ندارد. بدیهی است بعد از تعیین تکلیف نهایی توسط شرکت حمل و نقل در مورد مرسوله های بسیار نادری که ممکن است با تأخیر غیر معمول یا مفقودی مواجه شوند و در صورت اعلام مفقودی توسط شرکت حمل و نقل، ما موظف هستیم که اقدام به جلب رضایت مشتری کرده و مرسوله مجدد ارسال گردد یا وجه سفارش عودت گردد.
آسیب های احتمالی هنگام حمل:
چنانچه سفارش شما هنگام حمل آسیب دیده باشد باید ظرف مدت 24 ساعت مشکل را از طریق تلفن به اطلاع ما و شرکت حمل و نقل رسانده تا پیگیری های لازم انجام شود. بدیهی است کالای آسیب دیده در اثر حمل تا پیش از تحویل به مشتری به عهده ما می باشد و کالای آسیب داده با هماهنگی های لازم با مشتری تعویض خواهد شد.